1400 lóerős szörnyeteg a Ford új elektromos dobozosa
A Ford Supervan 4.2 ugyan gyengébb az elődjénél, cserébe viszont könnyebb és nagyobb a leszorítóereje.
A Ford Supervan 4.2 ugyan gyengébb az elődjénél, cserébe viszont könnyebb és nagyobb a leszorítóereje.
Az Európai Bizottság öt évvel ezelőtt tette közzé az akkumulátorokra vonatkozó cselekvési tervét. Ennek az volt a célja, hogy Európa globális vezető szerepet töltsön be a fenntartható akkumulátorgyártásban és -felhasználásban. Az Európai Számvevőszék fél évtized elteltével pedig azt nézte meg, hogy hol tart az EU az ambiciózus vállalások terén. Az eredmény az, hogy még mindig nagyon az út elején, vagy ahogy a számvevőszék fogalmazott: Európa egyelőre vesztésre áll az akkumulátorversenyben.
1000 lóerővel, 1000 kilogrammal és egy méretes ventilátorral debütált az őrült tempóra képes McMurtry Spéirling Pure.
Töretlenül nő világszerte a hobbiterepjárművek népszerűsége, az újautó-eladások közel fele már ebből a jármű-kategóriából kerül ki. Mivel szinte valamennyi gyártó piacra dobta a maga terepjáróját, a trend belátható időn belül aligha szakad meg.
A 4 másodperces 0-100-as szintidejű Nio ET5 Touring hatótávja meghaladja az 550 kilométert.
Ez most jön vagy megy? - hangzik el gyakran a kérdés a mikroszkópikus méretet szimmetrikus formatervvel kombináló városi mopedautó, az akár jogsit sem igénylő Citroën Ami láttán, melynek a legújabb limitált szériás homokjáró változatát fogtuk vallatóra.
A két turbóval megfújt 5 literes motor által hajtott Regera új rekordot állított be 0-400-0 km/h fronton.
Felfelé nyíló szárnyas ajtókkal és messze 1000 lóerő feletti teljesítménnyel támad a legendás C111-nek emléket állító modell.
Éves szinten 70 százalékkal növekedtek a konnektoros autók eladási mutatói.
Az ilyen akkumulátorok lényege, hogy a folyékony elektrolit helyettesítése miatt elenyésző a tűz veszélye, emellett jobb általános teljesítményt és kompaktabb, olcsóbb akkumulátorcsomagok gyártását teszik lehetővé.
Az új 5-ös BMW legpotensebb sportverziója bőven több, mint 600 lóerősnek ígérkezik.
Érkezőben a Taycan minden korábbinál gyorsabb új csúcsmodellje.
Ki mondta, hogy egy zéróemissziós dobozos ne kaphatna izgalmas tuningot?
Nem, ez nem egy újabb 2,5 tonnás, sok száz lóerős polgárpukkasztó elektromos luxusterepjáró, hanem egy pehelykönnyű és minimalista futurisztikus járgány, amellyel végre tényleg tehetünk valamit a környezetünkért. Teszten a Citroën Oli.
Egyre több a tisztán elektromos autó a hazai utakon, de a részesedésük még mindig elenyészőnek nevezhető.
A kibányászott nikkelt nyugat-európai és amerikai üzemekben fogják feldolgozni.
20 millió forint felett alakul a 412 kilométeres hatótávú Honda e:Ny1 magyarországi alapára.
Bár az autómegosztó szolgáltatás hazánkban is egyre népszerűbb, még mindig sokan vannak olyanok is, akik egyes félelmek vagy tévhitek miatt nem merik igénybe venni azt. Hogy hogyan is működik a carsharing és hogy milyen érzés elektromos autót vezetni, azt a gyakorlatban, az utca emberével teszteltük.
A modellből lesz benzines változat is, de az később érkezik.
Teljesen megváltozhat az elektromos járművek megítélése, ha a gyakorlatban is olyan jó lesz a kínai Greater Bay Technology új akkumulátor-technológiája, mint ahogy állítják: ez pár perc alatt optimális hőmérsékletűre tudja melegíteni a telepet, ami így hidegben is gyorsan töltődhet fel. Méghozzá tényleg sebesen, akár 1000 kilométeres hatótávot is elérve.